
Garaż podziemy z betonową podłogą zacieraną, utwardzoną powierzchniowo w technologii DST. Dostępna jest paleta kolorów.

Podłoga w garażu podziemnym
Nazwa obiektu: Garaż podziemy, budynek wielorodzinny, ul. Dywizjonu 303, Warszawa
Technologia: Podłoga betonowa utwardzana powierzchniowo w technologii DST
Rodzaj i przeznaczenie obiektu: garaż, parking dla samochodów osobowych
Inwestor: Catalina Avalon Sp. z o.o.
Generalny wykonawca: Tulcon S.A.
Dlaczego podloga betonowa monolityczna do garażu podziemnego?
Ze względu na koszt metra kwadratowego i szybkość wykonania. Orientacyjną cenę za m2 takiej podłogi sprawdź w naszym sklepie. Z kolei tempo prac jest tu radykalnie szybsze (niż przy kafelkach albo posadzkach cienkowarstwowych), bo finalna warstwa posadzki jest wykonywana niemal jednocześnie z wylewaniem betonu na płytę konstrukcyjną. Zobacz na filmie poniżej.
Dodatkowo słupy - jest tu ich wiele i przy kafelkach byłoby sporo docinania, a tak mamy tylko zacieranie, a wokół słupa można szybko zatrzeć zacieraczką mechaniczną. A to znów wpływa na koszt i czas.
Podłoga betonowa monolityczna bez problemu przeniesie obciążenia związane z postojem i ruchem samochodów.
Na gładkiej betonowej podłodze łatwo wymalować pasy wyznaczające stanowiska parkingowe, ciągi jezdne. Posadzka utwardzona powierzchniowo jest odporna na olej, płyn chłodniczy, hamulcowy.
Zobacz FILM - jak wykonać podłogę betonową utwardzoną powierzchniowo
Nowoczesne budownictwo, a w nim obszerne wielopoziomowe parkingi, a w nich najczęściej betonowe podłogi monolityczne. Tu: osiedle "Dywizjonu 303" na Bemowie, Warszawa.
Przy takim areale podłoga betonowa monolityczna jest najtańszą formą posadzki. Dodatkowo łatwo na niej wymalować pasy wytyczające stanowiska parkingowe, jest odporna na wycieki z pojazdów.
Wokół słupów wymagane jest specjalne nacięcie dylatacji w betonie podłogi - w karo.
Podłoga betonowa utwardzana powierzchniowo. Dom wielorodzinny przy ul. Dywizjonu 303 w Warszawie
Potrzebujesz podłogi na parking podziemny? Garaż wielopoziomowy, rampy zjazdowe, pomieszczenia techniczne okołoparkingowe, wentylatornia?
Dlaczego podłoga betonowa utwardzana powierzchniowo do garażu podziemnego i na parking wielopoziomowy? Jest szybka w wykonaniu i tania. Stanowi jednocześnie płytę nośną i warstwę wykończeniową. Podłoga taka jest odporna na płyny wyciekające z pojazdów i przeniesie obciążenia generowane przez stojące i poruszające się samochody. Jest estetyczna, szczególnie pasuje do nowoczenych budynków. Dostępna w gamie barw.
Masz pytanie - zadzwoń!
Streszczenie: podłoga, beton, parking podziemny, garaż wielopoziomowy, monolityczna