BAUTECH INDU SYSTEM to zestaw posadzek żywicznych przeznaczonych do stosowania w obiektach przemysłowych oraz użyteczności publicznej narażonych na lekkie, średnie oraz ciężkie obciążenia mechaniczne i chemiczne.
W zależności od rodzaju produkcji, wymagań wytrzymałościowych oraz stopnia chemoodporności można zastosować następujące systemy:
|
Cienkopowłokowy system posadzek żywicznych przeznaczony do stosowania w obiektach przemysłowych i użyteczności publicznej narażonych na obciążenia odpowiadające lekkim i średnim warunkom transportu kołowego oraz okresowy ruch pieszy. Odporny na uderzenia, nacisk i wstrząsy typowe dla załadunku lekkich i średnich towarów.
|
|
Samorozlewny system posadzkowy epoksydowy przeznaczony do stosowania w obiektach przemysłowych i użyteczności publicznej narażonych na obciążenia odpowiadające średnim i ciężkim warunkom transportu kołowego oraz intensywny ruch pieszy. Odporny na uderzenia, nacisk i wstrząsy typowe dla załadunku średnich i ciężkich towarów.
FILM - Jak wykonać posadzkę żywiczną Baupox® SL System
|
Więcej kolorów posadzek antypoślizgowych
|
Antypoślizgowy system posadzek epoksydowych wypełniony naturalnym kruszywem kwarcowym. Przeznaczony do stosowania w obiektach przemysłowych oraz użyteczności publicznej narażonych na obciążenie odpowiadające średnim i ciężkim warunkom transportu kołowego oraz intensywny ruch pieszy. Odporny na uderzenia, nacisk i wstrząsy typowe dla załadunku średnich i ciężkich towarów.
|
Więcej kolorów piasków kwarcowych
|
Posadzka żywiczna na bazie kolorowego kruszywa kwarcowego - typ ZASYPYWANY. Przeznaczony do stosowania w obiektach przemysłowych i użyteczności publicznej, narażonych na obciążenia odpowiadające ciężkim warunkom transportu kołowego oraz intensywny ruch pieszy. Odporny na uderzenia nacisk i wstrząsy typowe dla załadunku ciężkich towarów.
FILM - Jak wykonać posadzkę żywiczną
|
Więcej kolorów piasków kwarcowych
|
Posadzka epoksydowa na bazie kolorowego kruszywa kwarcowego - typ ZACIERANY. Przeznaczony do stosowania w obiektach przemysłowych i użyteczności publicznej narażonych na obciążenia odpowiadające ciężkim warunkom transportu kołowego oraz intensywny ruch pieszy. Odporny na uderzenia nacisk i wstrząsy typowe dla załadunku ciężkich towarów.
|